hemma

Hej bloggen :)
orkade inte skriva något igår när jag kom hem ... men jag och sonja var i stan och kolla lite,sen åkte vi in till söder och tog en fika på baresso och träffade mimmi och leyla . Sen behövde dom gå och då satt jag och sonja kvar en stund . Sen åkte vi till ringen och kollade lite och sen gick vi till donken och där träffade vi lilla Jens :) så vi var med han i ca 40 minuter .sen gick vi till götgatsbacken och kollade lite på monki och sen gick vi hem till sonja och spelade monopol ^^ haha . sen när jag skulle åka hem så hoppade jag på fel tub så att jag hamna i globen ist-.- så jag fick åka tillbaka och hoppa på rätt tåg. sen kom jag hem runt 22.20 och åt och kolla på tv och sånt :) idag har jag varit hemma ,jag ska plugga lite senare . Kommer massa bilder sen . Puss :)


bästa semestern ever .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0