..

Igår sov sonja här :) åkte till eriksdalsskolan efter skolan igår och hämta henne och becka :P så åkte vi till stan och sen åkte sonja och jag till ringen och till henne och sen hem till mig . Runt sju gick vi till can och vänta på att han skulle byta om , sen gick vi ut på promenad.Vi svängde även förbi gott om godis och hyrde film och köpte godis och cola ,efter det gick vi hem till mig och åt godis kolla på gamla bilder och snacka och hade det trevligt :) runt elva gick can hem så jag och sonja satte på nån tysk film från80talet. den var sådär. inget speciellt. Handlade om en 14 åring som knarkade och jaaa... (vi visste inte att den var tysk och så gammal när vi hyrde den) nu måste jag städa. Pussar!
haha sonja och becka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0