bilder

Kent var grymma igår ! jag och louisa hade ståplatser och vi stod ca fyra fem meter ifrån scenen :)förbandet /tjejen var  Camela Leierth tror jag hon hette .Hon spelade massa mysiga och bra låtar :)  efter kent gick vi til donken och köpte pommes och milkshake ^^ najs sen gick vi hem till henne ,satt vid datan , och sen sov vi . imorse kom jag och louisa inte upp från sängen förän klockan var runt tre  ? jo vi gick upp och åt frukost och sen la vi oss i sängen ingen. haha . Men runt tre åkte vi iaf till götgatsbacken in på weekday , där fanns det inget så vi åkte till nacka forum :)  sen runt sju halv åtta kom jag hem och åt :)
I slutet sköt dom ut massa röda peppersfåglar med låttexter . Jätte fint !
dagens inköp :)båda är från lindex , tyckte brillorna var lite coola ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0