shopping

Hola !:)

Idag har jag varit med mamma och shoppat lite :) först i nacka forum , och sen i sickla centrum :) när vi var i sickla fika vi lite också :) Jag köpte (fick) två stickade tröjor från vero moda (rea) och ett par byxor som också var från vero moda , sen fick jag ett par leggings också :)
Efter det gick vi och mötte upp pappa vid willys och köpte saker tills på lördag när vi ska fira min syster på riktigt med familj och vänner :) sen åkte jag och mamma hem i en bil ,och pappa i en , och pappa stannade och köpte japansk mat till oss :) Idag var en bra dag! och imorgon börjar skolan igen-.- f*ck!
Bild på mig och felicia från i sommras :) miss you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0