nyår

Då var det slut på 2009 , ganska skönt på ett sett, för nu kan man försöka göra det här året ännu bättre :) Igår åkte jag, brorsan och päronen till familjen bergman och åt och hade det trevligt,  jag spenderade mesta delen av kvällen med Andreas , Erik och Filip . Trodde jag skulle få pisstråkigt,men det var väldigt trevligt faktiskt. Runt två gick jag och killarna ner till bagarstugan , och när jag kom tillbaka till huset runt kl 5 så vart jag så j*vla rädd asså! Jag gick in i köket för att kasta mitt tuggummi , och så kollar jag lite snabbt åt vänster, och då sitter deras katt och stirrar på mig i mörkret ;O haha , lite creepy...
Jag somande inte förän kl 6 , och sen vaknade jag runt sju/åtta av att det var svinkallt så jag gick och la mig på soffan med Mika som kudde, jag skakade för att det var så himla kallt ! Men lite senare runt kanske nio tio så gick mamma upp och då tog jag hennes säng, och då kunde jag äntligen sova bra i typ bara en och en halv timme.... Sen kom dom och väckte mig och då gick jag ner och åt frukost ,efter det stack vi hem. När vi kom hem gjorde jag gröt och satt vid datan lite , sen gick jag in i mammas och pappas rum och somnade och sov till klockan sex  ,mamma kom och väckte mig och sa att vi skulle äta... Det här har varit en bra och mysig start på året, inget speciellt egentligen. tyvärr tog jag inga bilder, glömde kameran hemma ,fan vad otur !
Gammal bild på mig och Amanda , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0