new stuff

Hola !
Har faktiskt försökt blogga från pappas kontor idag , men så råkade jag komma åt en knapp på musen så den backade en sida... så jaa.. det vart inget med det. Och nu sitter jag här med ont i foten och världens mensvärk! Menmen, en snabb update om dagen, idag har jag hjälpt m&p att städa ,moppa och sånt, sen åkte jag och pappa till hans kontor,och medans han höll på med en kund fick jag sitta vid datan i en och en halv timme-.- fast till slut gick vi till mno och köpte lite kläder till moi. Jag hittade sju saker. Woho :)
Kofta från Modern Amusement
Michael Jacksson T-shirt från Amplified Clothing
Köpte en mörkgrå också ^^
En The Beatles T-shirt , också från Amplified Clothing
T-shirt från Mouli
Tunika från Rules By Mary
Och ett linne från Mouli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0