nattblogg

good evening  my dear bloggläsare :)

Sitter vid päronens data, haha , hittade massa mini bilder på mig ^^ haha , så jag tänkte bjuda på några sånna !


haha , jag hade precis varit tomte på den här bilden x) t.o.m mitt hår matchar det jag har på mig...

På en dansuppvisning  från när jag gick i tvåan ^^

På ett zoo i spanien , jag avr typ 8 här :)

Samma zoo fast året innan :) btw , han som håller hunden är Andreas och det var hos honom vi fira nyår hos :P

Jag och syskonen på något hotel i typ tyskland när vi var på väg hem ifrån spanien :)

Jag och storasyster vid någon flod i bosnien eller montenegro :)

Haha ,älskar marinas min på den här bilden x) jag tror det här var i montenegro

jag och storasyster i montenegro;)

Montenegro :)

Haha , i spanien :) jag kommer ihåg att jag lärde mig säga ' vårda ditt språk' den här dan x)
men nu ska jag gå upp och sätta på någon film och sova , ska bara göra lite té och mackor först :P
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0