lalallalala....

Idag har väl varit en ganska pissig dag. För lixom vem tycker att det är kul när ens s.k. 'bästavän' skäller på en och är otrevlig och sticker och blir sur när det är hon som varit taskig ? inte jag . så jävla trött på det uppförandet. speciellt när man har fått det skrivet att hon skulle ändra på sig efter nyår. och idag när jag sa det sa ju hon :men du kan inte döma mig efter en och en halv dag , men du skulle inte vara otrevlig dom dagarna , du skulle sluta upp med det.så bajs på dina löften . kul att man kan tro på dina ord säger jag bara !:)
aja. fick också veta att klassen ska göra vinteraktiviteter på min födelsedag.... kul ? i don't think so. för den jag kanske vill göra måste jag gå upp halv fem och så kommer jag komma hem klockan nio... kul att kunna fira sin födelsedag. aja... ska strax gå till sängs , undrar fan hur morgondagen kmr bli.. får väl ta den som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0