b-day

Hej alla bloggläsare :)
Jag är extremt trött ! Satt uppe till klockan sex? igår och gjorde pussel och kolla på film. Haha. Och imorse väckte mamma och pappa mig kl 10 så gick vi och sjöng för storasyster . Jag köpte en randig tröja till henne från MQ som är grymt snygg enligt mig ! Haha. Sen fick hon ett line , trosor , en banan(haha internskämt) och så fick hon en systemkamera. Gissa om jag är avundsjuk  ?  bajsunge... Efter att vi hade grattat henne gick jag ner och kolla på sound of music och somnade i soffan . Klockan tre väckte morfar mig , sen har jag bara ätit lunch och kollat på tv :)
En sån här köpte jag till henne :)
(bild lånad från google!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0