b-day

Det här har varit en bra födelsedag ! Vaknade av att familjen kom in i mitt rum och sjöng för mig ! Sen bar det av till snäckan där alla som skulle åka skridskor skulle träffas(idrottsdag!) Där träffade jag Rebecca och Viktorija ,och av rebecca fick jag en banan(alla borde ha gett mig bananer:O )  och ett jätte fint halsband! ^^ skit gulligt !  fast jag och dom jag var med idag åkte bara skridskor i typ fem tio minuter , resten av tiden spenderade vi i cafeterian och skrattade och hade kul ! Kom hem runt ett och somna på direkten  ! När min syster kom hem fik jag present av henne , sen åt vi god middag och runt åtta kom famljen reyes hit(våran 'bonus'släkt! ) och vi fikade och jag fick mer presenter ! Me like ! Sen har jag bara myst framför tvn med familjen ! :) Bra dag !

Från familjen reyes , wnb kinderägg som även innehöll 300:- och så fick jag en banan också som jag glömde fota!
Halsbandet jag fick av rebecca !:)
Klocka som jag fick av storasyster ! Gissa om jag är kär !:O kommer köpa flera sånna här !

Kommentarer
Postat av: sonja

Du och dina bananer ! Hahaha du fick 2 ! grattis

2010-01-27 @ 22:00:56
Postat av: andrea

tack! :D hahaha <3

2010-01-28 @ 20:42:36
URL: http://andreanatali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0