träning

Hej bloggen :)
var i ringen igår med Amanda och jaqueline och kollade omkring och sånt :) sen åkte vi till jaqueline och hämta saker och efter det hem till mig :) på kvällen träffade vi can en stund och sen när vi kom hem hade vi ansiktsmask och kolla på film ^^imorse var det träning i 1 timme och 15 min, varav 30 minuter bestod av fys. EFter träning var benen som spagetti ,jag och jaqueline kunde inte ens gå ner för trappor, vi fick glida i barnvagns grejen ... Sen bar det av mot ringen där jag köpte en bh och ikväll kommer jaqueline hit igen eftersom att ingen annan kommer vara hemma ,så blir det lite mys kväll :)
har inga nya bilder på oss på datan , men här är en från typ i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0