flickan från ovan

Hej bloggen :)
sov hos Jaqueline i torsdags, vi gick till huddinge c och kolla lite och sen hem till henne och kollade på Paranormal Activity eller hur det nu stavas :P skit äcklig men grymt bra skräckis :D  Dagen efter gick vi på bio i Heron och Såg Flickan från ovan ! När vi kom in i salongen var det bara två andra där så jag tänkte ju genast : fan vi har säkert valt nån jäkla skitfilm , men den var så himla bra ! Efter bion åkte jag hem och på kvällen ahde vi filmmys och såg The notebook, det var första gången jag såg den,super bra film! Jätte fint slut :) idag har jag typ inte gjort nånting. haha . Nu på kvällen kom familjen Reyes och firade brorsan som fyllde 21 igår :)

'flickan från ovan'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0