borta bra. hemma bäst

Hej bloggen :D
Länge sen jag skrev! Har inte kunnat för att pappa gett mig data förbud, och så har vi varit i serbien :) Kom hem i förrgår natt. Har inte så mycket att skriva just nu ,men lägger in lite bilder på vad jag har köpt när jag var där :P
6 ringar, 8 armband och ett halsband
Gooooodis :):):)
Pennor
jag köpte 12 nagellack , men det är bara 11 på bilden :P
2 läppglans, aceton(köpte 3 till), Hugo Boss parfy,super billigt mineralpuder för 40kr :O, deo och en foundation:)
två väskor och en plånbok som jag fick av Nadja och Michelle , thanx :)
Ett par mysbyxor som var super billiga 40 kr, en t-shirt,ett par hotpants,ett randigt linne, och det oranga linnet köpte jag också i färgerna lila och svart :)
sjalar :D fast jag köpte en blå också som jag inte kan hitta för tillfället :P
Två mössor :) den ena är lila randig , även fast det ser blått ut-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0