The All-American Rejects - Move along

Sorry att jag inter skrivit , men jag sov hos louisa igår och hennes data... suger ?  Men jag mötte henne igår kl 1 utanför weekday ,så vi var där och kollade lite. Efter weekday drog vi till nacka forum och var där i några timmar och jag köpte en tröja , en rougeborste , en foundationborste och en rouge. Efter nacka forum åkte vi in till medis och åt på tacobar och kollade på Avatar. Grymt bra film , lite lång bara.. När filmen slutade runt halv nio åkte vi hem  till henne och tonade hennes hår , det vart grymt fint! Runt halv tolv stack vi upp till donken och köpte mat till Louisa ,hennes päron , hennes syster, och hennes föräldrars kompis :)
Idag vaknade vi runt ett halv två och bara låg i sängen och degade.. haha . Sen spelade vi lite , åt och sen behövde jag gå hem och ta hand om Mika :)  Efter ett tag kom marina hem , och då somnade jag i soffan , och när jag vaknade kom mamma och pappa hem med Donken till oss ^^
Det har varit en ritigt najs helg , Har hunnit göra så himla mycket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0