no more christmas

Nu är det slut på julen! Fan vad dåligt, bara 365 dagar kvar till nästa jul... gud, jag älskar julen! Förutom att det jämt blir så mycket tjaffs här hos oss... Men idag har alla hjälpts åt att fixa här hemma,klockan tre kollade vi såklart på kalle anka,senare runt halv sex kom morfar ,och då åt vi julmat, och sen var det paket dags! Jag fick mqassa fina saker! Jag fick 5 nagellack , två nya tröjor , pyjamasbyxor , koss, sockor , parfym , loation ,dusch creme , två böcker , örhängen , en klocka och en mascara. Lägger ut bilder på allt nån annan dag!
Sen efter det ringde jag jaqqie och berättade allt jag hade fått ;) sen gick vi hem till familjen reyes och åt ris á la malta ? och hade det trevligt:)  Imorgon ska jag Jaqueline Amanda och Simon gå på bio :) Skriver mer imorgon , ska sova nu! Juste! Sorry för den dåliga uppdateringen , men det har varit sån himla stress med julklappar och sånt! Sorry ! Men nu ska jag sova , godnatt!
Bild på mig och felicia från i tisdags :) Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0