leona Lewis - Happy

Hejhej

Kom hem från morfar för ca en timme sen . Det var jätte trevligt och min morbror var där med sin tjej och hennes son , som är extremt lik Dudley från harry potter ;O haha skit kul . Men det var trevligt med lite familj.


Men när vi kom hem var det inte så trevligt. Våran ett åriga hund hade nämligen tagit min väska ,rivit ut allt på golvet, och kissat på det-.- och sen hade hon tydligen börjat tugga på min nya väska så den är trasig. Grymt kul . Och igår var det ju super trevligt när jag skulle gå och lägga mig och rotade upp min pyjamas från golvet (bland mina andra 1000 saker som ligger där ) och under allting ,jo vad hittar man där ? tydligen hade vår katt tyckt att det skulle vara roligt att göra nummer två på mitt golv och sen gömma det under mina kläder-.- Men det hände bara för att mamma hade satt luckan till kattlådan åt fel håll.. Great.
Min nya 'bonus'kusin ?
Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0