Johnossi - summerbreeze

Gud jag är helt slut! Vaknade som sagt 8.20 imorse,och så har jag gått på stan med felicia typ hela dagen! Det började med att jag mötte henne i farsta , sen var vi där i typ 10-15 minuter och sen åkte vi därifrån in till söder och gick hem till henne och fixa lite saker sen åkte vi in till stan och träffade leyla och mimmi och julhandla lite och åt kebab ..yummie! Sen åkte vi till götgatsbacken och sen gick jag och felicia hem till henne igen och var där ,och sen gick vi ut igen och gjorde sonja och hennes kompis sällskap till bion och sen gick vi två till donken och sen runt tio åkte jag hem:) Mysig dag idag!
Jag har precis slagit in presenter som jag har köpt idag , fan vilket jobb asså.. Haha.. Nu är det bara en dag kvar till julafton!!!! fy fan vad jag längtar!!!! Jag älskar julen! Det är typ den bästa dagen på hela året!!!!!!!!



men nu så ska jag sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0